You are currently viewing בחירת ריצוף למטבח תעשייתי

בחירת ריצוף למטבח תעשייתי

רצפת הפלא שכבשה את העולם

רצפת אפוקסי היא אחת מהרצפות הכי טובות שיש כיום ולא סתם ניתן לראות מגמה של מטבחים, מוסכים, חניונים ואפילו אולמות ספורט ברחבי הארץ והעולם עוברים לרצפת אפוקסי על חשבון הריצוף המיושן שדורש תחזוקה רבה או רצפת הפרקט שנחשבת בעצמה לרצפה איכותית ויוקרתית. אחת הבעיות הגדולות של מקומות כמו מוסכים ומטבחים, היא למנוע החלקות שיכולות להיות מסוכנות מאוד. באופן ישיר לחיי אדם. במטבחים תעשייתיים יש שימוש רב עם שמנים דליקים, טיגונים ובישולים בעזרת שמן רותח או מים רותחים וכך כל החלקה יכולה לגרום לאסון רב.

יתרונות רצפת אפוקסי במטבחים רצפת אפוקסי למטבחיםתעשייתיים

  • אם אתם רוצים מטבח תעשייתי שיהיה בטיחותי חשוב להתקין רצפת אפוקסי מתאימה. אם אתם רוצים הגנה מקסימלית ומטבח עמיד לאורך שנים ניתן להקים רצפת אפוקסי בעובי של כמה סנטימטרים שלמים במצב כזה אתם יכולים לדעת שהרצפה שלכם תהיה עמידה לאורך שנים רבות אך מי שרוצה התקנה יותר פשוטה וזולה יכול להסתפק בציפוי אפוקסי לרצפה שלו שתגן על העובדים שלו.
  • רצפת אפוקסי מגנה על העובדים בגלל שהיא מונעת החלקות. הדבר נראה פרדוקסלי למי שיקרא על התכונות של החומר, שכן אפוקסי הוא חומר חלק שהמריחה שלו על גבי הרצפה קרובה לשלמות. המריחה אחידה ולא יוצרת שקעים אך מצד שני כאשר האפוקסי מתקשה, הוא הופל להיות בעל מקדם חיכוך גבוה וכך במטבח התעשייתי שלכם סיכוי קטן הרבה יותר שמישהו ייפול ויסכן את עצמו ואת האחרים שסביבו.
  • עוד בעיה גדולה מאוד של רצפה מרוצפת היא הרווחים בין המרצפות. במטבח תעשייתי, עם כל הרצון לעבוד בצורה נקייה, נופלים נוזלים ושמנים שיכולים להיתקע בין המרצפות ובכך לגרום להחלקות גם אחרי ניקיון. ברצפת אפוקסי אין את המרווחים הללו.

מטבח תעשייתי מתלכלך באופן קבוע

מטבח תעשייתי הוא אחד המקומות שמתלכלכים הכי הרבה מבין כל העסקים האחרים שיש. העבודה עם מזון תמיד גורמת ללכלוך וכמו במסעדה הקטנה ביותר ועד המטבח התעשייתי הגדול ביותר, ניקיון אחרי העבודה הוא אחד הדברים הכי קשים. לנקות רצפת אפוקסי היא משימה הרבה פחות קשה כאשר הרצפה חלקה ואחידה וניתן לשטוף אותה בקלילות, ואפילו כששמן רותח נוחת עליה הוא לא גורם לה לנזק או לכתם מכוער.