You are currently viewing בידוד רעש במסעדות

בידוד רעש במסעדות

בעלי מסעדות צריכים לעשות הכל על מנת להנעים את זמן השהות של הסועדים. בצורה כזו ניתן לא רק להבטיח שאותם סועדים יחזרו למקום, אלא גם להגדיל את החשבון שאותו יידרשו לשלם. עם זאת, רבים מבין בעלי המסעדות לא יודעים כיצד להשיג את המטרה הזו או במה להתמקד. הם מוצאים את עצמם מבזבזים המון זמן על החלפת מנות בתפריט, שינוי העיצוב וכדומה, אך מתעלמים מהחשיבות של בידוד אקוסטי.

בידוד רעש הוא פקטור קריטי בהצלחה של מסעדה. בעזרת בידוד מן הסוג הזה ניתן להשיג שורה ארוכה של יתרונות ולהחזיר את ההשקעה בתוך זמן קצר. הנה כמה מהם:

א. הפרדה בין המטבח לחלל הסעודה – היתרון הכי גדול של בידוד רעש בא לידי ביטוי בעת ההפרדה בין המטבח לבין החלל שבו הסועדים נמצאים. הפרדה כזו קריטית לטובת הפעילות השוטפת של המסעדה והיא יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה וכישלון.

ב. מניעת רעשי רקע – אנשים שמגיעים יחד למסעדה לא רוצים לצעוק כדי לדבר אחד עם השני. הדרך הכי טובה לאפשר להם לשוחח בנעימים היא למנוע את רעשי הרקע, וזה בדיוק מה שהפתרונות החדשים של בידוד רעש עושים.

ג. הפרדה בין חלל החוץ והפנים – יש הרבה מסעדות שנמצאות על כביש ראשי, על מדרכה הומה או במרכזם של אתרי מסחר וקניות. במקומות כאלה אין ברירה אלא לייצר הפרדה מלאכותית אבל מוחלטת בין חלל החוץ והפנים. את ההפרדה הזו מיישמים באמצעות פתרונות מתקדמים של בידוד אקוסטי ברמה הגבוהה ביותר.

כיצד בוחרים בידוד אקוסטי למסעדות?

כמובן שלא כל פתרון בידוד רעש מתאים למסעדות. במקומות כאלה צריך להציב את הבטיחות והגיהות בראש סדר העדיפויות, לוודא שחומרי בנייה מסוימים שאמורים לתת מענה על הצורך בבידוד אקוסטי אכן מאושרים על ידי הרשות המקומית ובמידת הצורך גם להתייעץ עם כיבוי אש בשביל לשמור על רישיון העסק.

לסיכום, הנושא של בידוד רעש במסעדות חשוב לא פחות מנושאים אחרים אך הוא לא זוכה לתשומת הלב הראויה לכך מטעם בעלי המקום – וזו טעות.