You are currently viewing הכל על היתרונות של מערכות אוורור למטבח

הכל על היתרונות של מערכות אוורור למטבח

מהו המקום שבו כדאי תמיד להתקין מערכות אוורור שונות? התשובה היא כמובן – במטבח. חשוב מאד לציין כי מדובר על מטבחים מכל סוג. בין אם מדובר על מטבח ביתי, ובין אם מדובר על מטבח תעשייתי – מערכות האוורור הן נדרשות מאד במטבחים. ההבדל היחיד הוא כמובן, שבעוד שבמטבח הביתי מדובר על התקנה שהיא רשות, הרי שבמטבחים תעשייתיים, יש חובה לפי חוק להתקין מערכות אוורור שונות, וזאת בכדי לשמור על הבטיחות בעבודה במטבח. אז איך זה בא לידי ביטוי? ומה מיוחד בעצם בכל מערכות האוורור שמשתמשים בהן במטבחים?

על תכונות, יכולות ויתרונות

  • נידוף ריחות – בראש ובראשונה, מערכות אוורור שמותקנות במטבח יכולות להתמודד עם נידוף של ריחות בעיתיים. אין זה מקרי שמתקינים בין השאר גם מערכות כמו קולטי אדים או מנדפים, וזאת בכדי להיפטר מריחות בעיתיים במטבח. אל תשכחו שגם אם האוכל בסוף יוצא טעים – הרי שכל מיני ריחות של עשן או תבלינים חזקים וכיו"ב – עלולים ליצור ריחות בעיתיים ברחבי הבית, או המוסד שבו נמצא המטבח.קולט אדים למטבח
  • עבודה שקטה – עוד תכונה חשובה מאד של מערכות אוורור במטבחים, היא היכולת שלהם לעבוד בצורה שקטה למדי. מדוע העבודה השקטה היא חשובה? פשוט מאד – אם מדובר על מערכות מהסוג הישן שגם משמיעו תרעש רב, הרי שקשה בכלל לנהל שיחה באזור, והדבר מוריד מאד את איכות החיים בסביבה. אם זה המטבח בבית – הרי שזה לא נעים שהמערכת עובדת, מרעישה, והאורחים שיושבים לא יכולים לשמוע את עצמם. ברור שאם מדובר על מטבח תעשייתי במסעדה, בבית מלון או בבית קפה הדבר קריטי אף יותר – כי חשוב לכם שהלקוחות שלכם ייהנו מאווירה שקטה ונעימה. לכן, מערכות האוורור החדשניות שמיוצרות כיום, כוללות גם מנגנון השתקה של עבודה שקטה.

אווירה בטוחה, נעימה ואיכותית

הרעיון מאחורי מערכות אוורור במטבחים אם כן, הוא לאפשר נידוף החוצה של עשן וריחות בעיתיים, שמירה על סביבת עבודה שקטה ונעימה, ובעצם היכולת שלכם לעבוד במטבח גדלה פי כמה. אל תשכחו שיש לבחון כמובן את כלל המערכות, בהתאם לאופי העבודה במטבח שלכם.