You are currently viewing טיפים לבחירת קפסולות קפה

טיפים לבחירת קפסולות קפה

שוק הקפה בישראל הוא אחד הגדולים בעולם וכמעט שאין ישראלי שלא שותה קפה. חלק ניכר מהישראלים שותים את הקפה שלהם ממכונה כאשר הקפסולה היא אחת האפשרויות הכי טובות שיש, ועדיפה בהרבה על מגרסה יקרה יותר שגם מלכלכת. זה בדיוק הזמן להבין איך בוחרים קפסולות.

בחירת הקפסולות או בחירת המכונה?

כל אדם שאוהב קפה יתאמץ מאוד לבחור את הקפה הכי טוב שיש. אין ספק שהקפה הוא אל רק קפאין ולא רק משקה חם, הוא כבר מזמן הפך לטקס בוקר קבוע אצל כל אחד מאיתנו. כדי לבחור את קפסולות הקפה הכי טובות שיש, יש צורך תחילה להבין מה המצב של כל אחד. האם יש לכם כבר מכונת קפה כלשהי ואתם רק רוצים לבחור את הקפסולות או שמא אתם צריכים לבחור איזו מכונה אתם תקנו? אם אתם רוצים לקנות מכונת קפה כדאי לבצע זאת בהתאם לקפסולות כך שלכל הפחות זה יהיה שיקול. בסופו של דבר אי אפשר לבחור את המכונה רק לפי העיצוב שלה או המחיר שלה בלי לטעום תחילה.

לטעום את הקפסולות לפני הרכישה

אם החלטתם לרכוש קפסולה מסוימת תמיד כדאי לטעום אותה לפני כן. אמנם קופסת קפסולות לא עולה המון והיא יכולה להגיע לכל היותר ל-30 שקלים לחבילה של 16 קפסולות בממוצע, אך בכל זאת כדאי מאוד לבדוק את האפשרות לטעום אותה באחת מהחנויות או דרך חברים. תוכלו גם להיכנס לאתרי אינטרנט ולקבל המלצות אם זה ממש חשוב לכם אך למעשה רוב הישראלים פשוט רוכשים כמה שיותר טעמים ואחרי טעימות ממושכות, מתגבשת אצלם ההחלטה איזו קפסולה היא הטובה ביותר. אין ספק כי הקפסולות יכולות להיות טעימות מאוד אחת אחת אם כי לעתים יש צורך גם לגוון.

סוגי המארזים וכמות הטעמים

אי אפשר לשתות יותר מידי זמן את אותו הקפה כי בסופו של דבר אנו רוצים לגוון. זה יצר טבעי שלנו וגם אם יש קפסולה אחת שאתם ממש אוהבים ככל הנראה מתישהו תרצו לגוון קצת, אולי לתמיד ואולי לתקופה ארוכה יותר. לכן יש לכם את האפשרות לבחור במארזי קפסולות קפה מגוונים וכך תוכלו להחליף אותן כמה שתרצו. במארזים הללו יש כל מיני טעמים שיכולים להיות אולי גם לא לטעמכם אך בסופו של דבר אולי מידי פעם הגיוון יעשה לכם טוב. סוגי המארזים הללו צבעוניים ואסתטיים מאוד וזה שיקול בבחירת סוג קפסולות הקפה שתקנו ובכלל את סוג המכונה.

מארזים משולבים שבאים במבצעים

יש מארזים רבים שיכולים להגיע גם במבצעים זולים יותר. בסופו של דבר קפסולות קפה אינן מוצר זול וכל קפסולה יכולה לעלות בין 1.5 שקלים ועד 3 שקלים בממוצע. לכן, המחיר יכול להיות מכשול גדול ולכן יש לו השפעה שחובה על הבחירה, בעיקר אם אתם צריכים לבחור את המכונה. חשוב לזכור כי גם המבצעים של הקפסולות וגם המחירים באופן כללי משפיעים מאוד על הבחירה כך שאם אתם רוצים ליהנות מקפה טוב בכל בוקר ובכל אחר הצהריים בלי להכניס את היד עמוק מידי לכיס, חשוב מאוד שתתייחסו לפרמטר הזה.

בחירה מהנה עד לתוצאה הרצויה

שלא כמו בחירות אחרות או סקרי שוק שאתם רוצים לבצע לפני רכישת מוצרים, כאן מדובר על חוויה די מהנה. כל אחד שמתעניין במכונת קפה או בקפסולות קפה חדשות ישמח לטעום כמה שיותר סוגים שונים וזה יכול להיות מרגש בכל בוקר ובוקר. לכן, קחו את החוויה הזו באופן חיובי, תטעמו כמה שיותר ואל תתפשרו על הקפה של הבוקר שלכם.