You are currently viewing יתרונות של מזגנים תעשייתיים למסעדות

יתרונות של מזגנים תעשייתיים למסעדות

חובבי בישול, קולינריה ובעלי מסעדות לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על מיזוג אוויר תעשייתי. זהו נכון להיום הפתרון היחיד שבעזרתו ניתן לאוורר ולקרר את חלל הפנים של המסעדה, מבלי לפגוע בתפוקת המטבח או לסכן את העובדים. עם זאת, מזגנים תעשייתיים למסעדות שונים ממזגנים רגילים בכמה היבטים וכדאי להכיר אותם:

א. הספק – יחידות הפנים והחוץ של מערכות מיזוג אוויר תעשייתי מגיעות להספק גבוה בעשרות אחוזים בהשוואה להספק של מזגן ביתי רגיל. הסיבה לכך קשורה לא רק לעובדה שהמסעדה עצמה היא בדרך כלל גדולה יותר מהבית או הדירה, אלא גם לדרישות בהתמודדות עם נידוף ריחות לא נעימים, עשן וכדומה.

ב. חיסכון באנרגיה – בעלי מסעדות לא יכולים להרשות לעצמם לשלם אלפי שקלים בחודש על מערכות מיזוג אוויר תעשייתי. הפתרון היחיד שעל הפרק עבורם הוא לבחור מלכתחילה מזגן תעשייתי חסכוני. למזלם, יש כיום מזגנים תעשייתיים למסעדות שצורכים חשמל בצורה מבוקרת וכך מאפשרים לחסוך מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה.

ג. בטיחות – נושא הבטיחות הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך של התקנת מערכות מיזוג אוויר תעשייתי במסעדות. ראשית, כל עירייה מקומית דורשת מבעלי מסעדות לעמוד בתנאים מסוימים בשביל לקבל רישיון. תנאי הרישיון נקבעים על ידי רשות הכיבוי, גורמי האכיפה, משרד הבריאות ועוד ובהם הנושא של מיזוג אוויר. שנית, מערכות מיזוג ונידוף אוויר אמורה לסייע גם לתחזוקה של המטבח ולמנוע דליקות והתפשטות עשן.

טיפים לבחירת מיזוג אוויר תעשייתי למסעדות

בעלי מסעדות לא מנוסים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום לא תמיד מבינים עד כמה חשוב שהם ימצאו מערכות מיזוג אוויר שיכולות לשרת אותם על הצד הטוב ביותר. בניגוד למה שנהוג לחשב, מיזוג אוויר תעשייתי לא מיועד רק למפעלים ותעשיות אלא הוא חשוב גם במסעדות, בתי קפה וחדרי אוכל.

הכי חשוב לבחור מערכת אמינה שיכולה לשמש את בעל המסעדה לאורך זמן. מערכת כזו מתאפיינת בקירור יעיל ומהיר בקיץ לעומת חימום מבוקר ומתון בחורף, כמו גם באפשרות לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על ביצועים או על רמת הבטיחות וצריכת האנרגיה.