You are currently viewing כיסויים לעגלות אוכל

כיסויים לעגלות אוכל

חשוב לשמור על המערכות החשמליות בעגלות אוכל

עגלות אוכל מאפשרות הגשת קייטרינג לאורחים בצורה ניידת, ללא וויתור על איכות המזון. עגלות אוכל ניידות, מאפשרות לאולם אירועים להשתמש באותו שטח לפי המזמין, פעם לשם רחבת ריקודים ופעם לצורך מתחם הגשה עצמית של מזון. רוב עגלות האוכל, מצוידות במערכת חימום או קירור מובנית, הן למזון הפרוס והגלוי לאורחים, והן לתבניות מתכת המאוחסנות בחימום מבוקר ומשמשות למילוי והחלפה. מערכות החימום, והתאורה המותקנות בעגלות אוכל רבות, הינן מערכות חשמליות לכל דבר, וככאלה הן רגישות למפגעים שונים כגון חדירת לכלוך ונוזלים. בעת הצבתן של עגלות האוכל, חשוב מאוד לשמור אותן מפני מפגעי הסביבה, בעיקר אם הן מוצבות לקראת אירוע באוויר הפתוח.

כיסויי ברזנטים הינם הטובים ביותר להגנה על עגלות אוכל

כאמור, בעת הצבתן של עגלות אוכל, חשוב מאוד לדעת להגן עליהן מפני מפגעי הסביבה השונים. מאחר ואירועים רבים נעשים בגני אירועים תחת כיפת השמיים, הצורך בהגנה על מערכות העגלות גובר. ישנם מספר סוגי כיסויים אשר יגנו על המערכות השונות, ויאפשרו שימוש ארוך שנים בעגלות.

  • כיסוי ברזנטים: כיסוי ברזנטים מאפשר פתרון זול, קל ליישום ונגיש להגנה על העגלות. הברזנט הינו בד חזק העשוי סיבי ניילון עבים, מה שמאפשר לו לדחות נוזלים בצורה מושלמת, ולשמור על גמישות ועל משקל קל. התאמה נכונה של כיסויי ברזנט לעגלות, מאפשרת להוריד את הכיסויים ולהחזירם על ידי עובדי הקייטרינג במהירות עצומה.
  • כיסויי מתכת מובנים: רוב עגלות האוכל מגיעות עם כיסויי מתכת מובנים הניתנים להסרה, המאפשרים הגנה חלקית על מערכות ההגנה. חשוב לזכור, כי למרות שכיסויים אלה ישמרו על העגלה מלחצים מכנים חזקים, לרוב הם אינם מסוגלים לחסום כניסת נוזלים למערכת, ולכן יש לשלבם עם ברזנטים.

על מנת להשיג איטום מרבי על הברזנט בצורה מושלמת לעגלה

בכדי להשיג איטום מושלם, יש לבצע התאמה נכונה של כיסויי הברזנטים לעגלות. מעבר להתאמה מבחינת הגודל, ניתן להתאים גם נקודות עיגון וקשירה לפי הצורך.