You are currently viewing כיצד מטחנת בשר תשדרג את ההמבורגר הביתי
המבורגר

כיצד מטחנת בשר תשדרג את ההמבורגר הביתי

עצמו לרגע את העיניים ודמיינו לכם לחמניית המבורגר טרייה מלאה בשומשום מלמעלה, בתוכה מרוח בצורה מושלמת רוטב איולי משודרג, כאשר עליו מונחים בצורה משולמת ומסודרת החסה, העגבנייה, הבצל והמלפפון החמוץ. מעל כל אלו מגיע נתח ההמבורגר הטרי, הגדול והעסיסי ביותר שראיתם, ולצד כל זה מונח צ'יפס טרי שהרגע יצא מן השמן, ועליו מפוזר המלח בנדיבות יוצאת דופן. מגרה? גם אותנו. מה אם נגיד לכם שכל זה יכול להיות אצלכם בבית? הכנה של המבורגר ביתי איכותי היא סוג של אומנות אשר משלבת בין כמות שמן מדויקת, לישה יסודית של הבשר, תיבול מתאים, בחירת טובה של בשר איכותי, ומידת צלייה מדויקת. אם ברצונכם להכין את ההמבורגר הביתי המושלם, עקבו אחר המאמר הבא, ותלמדו מהשפים המומחים.

טיפים להכנת המבורגר מושלם

 

המבורגר
המבורגר

הנה לכם כמה טיפים להכנת ההמבורגר הביתי בצורה טובה:

  • הבשר: ראשית, חשוב מאוד שתקנו בשר איכותי, מקצב אמין. את תערובת הבשרים להמבורגר חשוב לטחון טחינה דקה במטחנת בשר או לקצוץ באמצעות סכין. בשום אופן לא לעשות שימוש במעבד מזון, מאחר וטחינה דקה של הבשר פוגמת באיכותו. את תערובת הבשרים מומלץ מאוד ללוש ביד כחמש דקות בערך.
  • תיבול: רצוי לתבל את תערובת הבשר בפלפל שחור ומלח, ולא להוסיף לתערובת ביצה, פירורי לחם או תבלינים נוספים.
  • על מנת לקבל צורות יפות ניתן לקרוץ את הבשר באמצעות רינג. כדאי לקרר את הבשר כמה שיותר זמן לפני הצלייה, אפילו יממה, וחשוב להוציא את הבשר שעתיים לפני ההכנה.
  • את ההמבורגר רצוי לצלות בגריל פחמים. אם אין ברשותכם, תוכלו גם לצלות אותו על מחבת פסים, או משטח ברזל חם מאוד. אין לשמן את המשטח לפני הצלייה, וחשוב מאוד לא "לשחק" עם ההמבורגר במהלך התהליך, אלא להפוך אותו פעם אחת בלבד.
  • על מנת לקבל מידת עשיה של מדיום יש לצלות את ההמבורגר כשלוש עד חמש דקות, תלוי בעובי הבשר ובמשקלו. לכל מידת עשיה נוספת יש לצלות עוד דקה שתיים.

חשיבותה של מטחנת בשר איכותית להכנת המבורגר ביתי

מה שעושה את ההמבורגר למוצלח הוא למעשה טיב הבשר, טריותו ואופן הטיפול בו. על מנת להכין המבורגר בצורה מושלמת מומלץ לקנות את הבשר, ולטחון אותו באמצעות מלאכת מטחנת בשר איכותית. טחינה באמצעות מטחנת בשר תעניק להמבורגר את הרכות והמרקם הרצוי לצורך צליה מושלמת. כל טחינה של הבשר בצורה אחרת עשויה להיות דקה מידי, ולהרוס את המרקם. מטחנה איכותית תאפשר לכם לטפל בבשר כראוי, וליצור לכם, למשפחה ולאורחים המבורגר בלתי נשכח!

לא רק על ההמבורגר לבדו

למעט הטיפול המתאים בבשר, וטחינה שלו על ידי מטחנת בשר איכותית, מה שהופך את ההמבורגר למושלם עוד יותר הן התוספות. בזמן שההמבורגר בצליה, תוכלו להכין תוספות שונות כמו בצל מטוגן, ביצת עין, ירקות ואפילו גבינות על מנת לשדרג את המנה עוד יותר.

כתיבת תגובה