You are currently viewing כיצד נאחסן מאכלים לנסיעה?

כיצד נאחסן מאכלים לנסיעה?

גולש צמחוניכשאתם יוצאים לנסיעה ארוכה יחסית, ואפילו מתכננים לצאת לטיסה, יש להניח שאתם מתכוונים לקחת אתכם אוכל לדרך. האוכל ישמור עליכם ערניים וחיוניים, ויש לזכור שכשמדובר על נסיעות ארוכות, הוא גם עוזר להעביר את הזמן בהנאה. אולם, לצד ההנאה מהאוכל, חשוב מאד להקפיד על אחסון נכון ומתאים שלו. אל תשכחו שהיציאה החוצה, כרוכה בלא מעט בעיות – לאורך זמן האוכל עלול להתקלקל, או שהוא עלול להירקב, טעמים עלולים להתערבב אחד עם השני, ובקיצור – יש מספיק תקלות אפשריות בדרך. אחסנה נכונה של האוכל לקראת נסיעה או טיסה, תעזור לכם כמובן לשמור עליו, וליהנות ממנו במהלך הנסיעה.

טיפים לאחסון יעיל של האוכל

  • שקלו רכישת מקרר נייד – זה טיפ יעיל בעיקר לנסיעות ארוכות במיוחד. יותר ויותר אנשים מבינים, שכדאי להם להשקיע קצת, ולרכוש מקרר נייד לרכב שלהם. המקרר הנייד איננו יקר, ומדובר בסך הכל על כמה מאות שקלים, למקרר שישמש אתכם למשך כמה שנים טובות. המקרר עצמו משתמש כמובן בשקע חיבור מתאים ברכב (לרוב במקום של המצת), ומכאן הוא יכול לדאוג לקירור. המקרר שומר על טמפרטורה נמוכה באופן קבוע, וזה מבחינתכם פתרון אחסון מעולה. כך למשל אפשר לקחת אתכם ירקות, פירות, בשר, ומוצרי חלב לנסיעה ארוכה מאד – גם אם אתם יוצאים כעת לטיול ברכב של כמה ימים, לוקחים מה שרוצים ושומרים במקרר. נכון שלא תמיד הרכב והמקרר יפעלו, אבל לרוב די בכמה שעות בכל יום, כדי לשמור על המזון לאורך זמן.
  • השקיעו בצידנית ראויה – אם אתם נוהגים לצאת לנסיעות ארוכות, כדאי גם להשקיע בצידנית מתאימה. הצידנית כמובן, עוזרת לשמור על הטמפרטורה בתוכה, ובעצם עוזרת למנוע מצבים של חימום המזון, שכן היא יוצרת שכבה מבודדת. הצידנית אף היא משמשת לעתים קרובות לאחסון של מזונות רגישים כמו פירות, בשר, וכו'. כדאי להשקיע בצידנית איכותית יחסית, כדי שהיא באמת תוכל לשמש אתכם לתקופה ארוכה. כמו כן, אל תשכחו שבחלק מהמקרים צריך גם למלא את הצידנית בקרח, במיוחד אם תרצו לשמור על מוצרים קרים מאד כמו מוצרי חלב, שתיה, בשר, ועוד. כדאי להצטייד במלאי מתאים מעת לעת, וכן לראות מה מצב הקרח כל חצי יום.
  • השתמשו באריזות טפרוור – זה טיפ שיכול להיות יעיל לנסיעות ולטיסות כאחד. כדאי מאד לקחת אתכם אריזות טפרוור. מדובר על קופסאות אחסון, שיכולות להיות מושלמות אם אתם למשל לוקחים אתכם כריכים, קטניות, ירקות, וכו'. היתרון הוא שכאשר למשל מניחים כריך או פרי ביחידת אחסון של טפרוור, הוא לא יימעך ויאבד את צורתו בתוך התיק – וכך הוא שומר על הטריות והטעם שלו.

ואז אפשר לצאת לדרך

כעת אתם ערוכים ומוכנים לצאת לנסיעה הארוכה. אנו בטוחים שכעת יהיה לכם גם שפע של מזון טעים – ושאתם תיהנו מכל רגע.

כתיבת תגובה