You are currently viewing כך תאריכו חייה של עוגה

כך תאריכו חייה של עוגה

האם אתם מעוניינים באריזה איכותית במיוחד לעוגה שלכם, אשר תוכל להאריך את חייו? אתם ממש לא לבדכם. כיום יש לא מעט
יצרנים של מוצרים, אשר מחפשים את השיטה היעילה ביותר לאריזת העוגה, על מנת שהוא לא יישבר, לא ייהרס, לא יתקלקל, ועוד. השיטה שבה בוחרים לא מעט יצרנים כיום, היא השיטה שנקראת ואקום פורמינג. מהי בעצם השיטה הזו, וכיצד היא מאפשרת לכם להאריך באופן ניכר את חיי המוצר שלכם?

ואקום פורמינג – טיפים חשובים על השיטה

  • איך היא מתבצעת? – בשיטת ואקום פורמינג לוקחים אריזת פלסטיק רגילה, מחממים ומעבדים אותה עד שהיא נעשית כך תאריכו חייה של עוגהאלסטית, ואז מתמידים אותם למוצר כזה או אחר, וסוגים אותה מהצד השני עם עוד לוח פלסטיק ישר. התוצאה היא אריזת פלסטיק אשר אין בה אוויר, והיא בצורה המדויקת של המוצר שלכם. צורה כזו של אריזה – מאפשרת להגן הרבה יותר על העוגה שלכם.
  • הגנה מפני חבלות ומכות – קודם כל, המטרה של אריזות ואקום פורמינג היא להגן היטב על המוצר שלכם, כך שלא תהיה שום בעיה אם למשל הוא ייפול. אריזות הפלסטיק הן גדולות ועבדות במיוחד, וגם אם הן נופלות, קחו בחשבון שהמוצר שבתוכן לא זז אפילו במקצת, ואילו הפלסטיק סופג את כל הפגיעה. במצב כזה, אתם יכולים להימנע מעלויות נזק שיכולות להצטבר בסוף לאלפי ואף לעשרות אלפי שקלים במקרה של תקלה.
  • ללא מגע עם האוויר – כפי שאתם בוודאי מבינים, אריזות ואקום פורמינג גם עוזרות למנעו מגע מתמשך של המוצר עם האוויר. זה במיוחד חשוב כאשר אתם רוצים לשווק מוצר כחדש וכמשולם לגמרי. אם המוצר היה חשוף לתנאי החוץ, הוא היה עלול להתלכלך, לפתח קורוזיה, להתקלף, ועוד. ברגע שהוא סגור היטב באריזת הוואקום, אין שום סכנה כזו, ואתם נהנים מחיי מדף ארוכים יותר למוצר.

ומה עוד חשוב לדעת על האריזות הללו?

יתרון חשוב מאד של האריזות הללו הוא כמובן בעבודה שניתן לייצר אותן בהתאמה אישית לכל סוגי המוצרים, מבלי שיש הגבלה מסוימת בגודל או בצורה של המוצר. מעבר לכך, כלל הייצור של האריזות הללו מרוכז בישראל, כך שכל התהליך הוא תחת פיקוח מלא.