You are currently viewing מה כדאי לאכול בבריכה?

מה כדאי לאכול בבריכה?

אם אתם אוהבים ללכת לבריכה ביחד עם הילדים או עם חברים, כמובן שאתם יודעים שחלק ניכר מהבילוי בבריכה – הוא גם באוכל והנשנושים השונים שאתם לוקחים אתכם. נכון שגם אם יש לכם בריכת שחייה ביתית אתם תלכו לכמה דקות למטבח כדי ליהנות מהאוכל, אבל אם אתם בכל זאת הולכים לבריכה ציבורית, ברור שאתם צריכים לקחת אתכם את האוכל. עולה כמובן השאלה, איזה אוכל כדאי לקחת? יש לזכור שאוכל לא מתאים עלול להתקלקל, או עלול ליצור תחושת כובד בבטן, או סתם להיות לא בריא או יקר מידי. אז מה כן ניקח אתנו.

 

המאכלים שכן כדאי לקחת

  • פירות וירקות – המאכל האולטימטיבי לבילוי בבריכה. בניגוד אגב למה שחשוב בעבר, אין שום פסול או בעיה באכילת פירות ואז בשחייה קלה בבריכה (לא כדאי לצאת לשחייה אולימפית, אבל אין שום בעיה לטבול במים וליהנות). שימו לב שעם ירקות אין ממש הגבלה ואפשר לאכול כמה שרוצים. במקרה של פירות, למרות שאבטיח הוא הפרי האולטימטיבי, עדיף לבחור בפירות כמו נקטרינה או שזיף שכן יש בהם פחות סוכר. בכל זאת, אפשר לפעמים להתפנק עם אבטיח או מלון, אבל לא להגזים בכמויות.

 

  • פופקורן ביתי – לא מדבור על שקיות הפופקורן שיש בסופר, אלא ממש על פופקורן שאתם תכינו בעצמכם בסיר. למה זה חשוב? כי ככה אתם תחליטו כמובן מה תהיה כמות השמן והמלח והחמאה בפופקורן (רוב הפופקורן התעשייתי מפוצץ בהרבה יותר מלח ושמן ממה שאתם חושבים). הפופקורן הוא חטיף טעים מאד שגם לא מכביד מידי על הבטן. גם אם יש לכם בריכת שחייה ביתית זה חטיף שנעים לאכול אותו בין שחייה לשחייה.

 

  • כריכים שונים – כמובן שהכריכים מהווים מזון חשוב מאדמה לאכול בבריכה וגם מזין יחסית. היתרון הוא כמובן שהכריך יכול לכלול כמה מרכיבי מזון וגם להיות משביע – ויש לו גם פוטנציאל להיות בריא. עם זאת, יש כמובן סכנה אחת – שהאוכל יתקלקל. אם יש לכם בריכת שחייה ביתית אין ממש סכנה כזו כי הכריך במרחק הכנה. אם אתם נוסעים לבריכה אחרת יש שתי אפשרויות – או לבחור בכריך עם מרכיבים שפחות נוטים להתקלקל (למשל כריך שמבוסס על ירקות וחביתה), או פשוט לקחת אתכם צידנית – ואז אפשר לבחור גם כריכים עם גבינות ובשר.

 

  • ביצה קשה – מאכל מעולה שאפשר לקחת לבריכה! הביצה הקשה היא מזינה למדי וכוללת חלבונים חשובים שמחזקים את הגוף, ומספיקה לרוב לאדם מבוגר מנה של שתי ביצים כדי לחוש בשובע, ואפשר גם לאוכל ביצה אחת לצד הכריך. כמו כן, כל עוד הן בקליפה הן גם פחות נוטות להתקלקל בחוץ.

 

ומה לא כדאי לאכול?

שימו לב שאם אתם יוצאים לבריכה, כדאי תמיד להימנע מרכישה של מזון בקיוסקים, בגזלנים ובמסעדות באזור. לרוב, האוכל שם נמכר במחיר מופקע למדי, והוא גם לא בריא במיוחד. אפשר ועדיף אפילו להביא לילדים חטיפים מהבית שהם גם במחיר זול יותר – וגם תוכלו לפקח בדיוק על מה שהם אוכלים.