You are currently viewing מתכון לפסטה ברוטב פסטו שמן זית

מתכון לפסטה ברוטב פסטו שמן זית

הרוטב הירוק והמסתורי

אם יצא לכם לראות רוטב פסטו כנראה שגם אתם בפעם הראשונה הרמתם גבה ולא הבנתם מה זה הרוטב הירוק והמסתורי הזה. הרוטב עצמו נותן טעם מדהים וייחודי ומספיק שתמרחו אותו אפילו על פיצה או על המבורגר הטעם שלו הוא זה שישלוט. הפסטו עשוי מצמחי תיבול רבים ואם אתם רוצים פסטה בגוון הירוק הקסום תדעו שההכנה שלה פשוטה הרבה יותר ממה שנדמה לכם. פסטה פסטו לא רק שוברת שיניים שאומרים את הצירוף הדומה אלא שוברת לכם את הלב בכל ביס מחדש.

מתכון לפסטה ספגטי ברוטב פסטו שמן זית 

  • אם תרצו ליצור רוטב פסטו משלכם תצטרכו להתאמץ הרבה יותר מה גם שתהליך ההכנה לא כל כך פשוט. רוב רטביי הפסטו כיום יכולים להירכש בכל סופר ובכל חנות ומומלץ לפני הקנייה לוודא שזהו הפסטו המועדף עליכם כיוון שיש ניואנסים בין החברות השונות.
  • לפני שמתחילים לטגן את הרוטב צריך לזכור שהפסטה צריכה לפחות 20 דקות כדי להתבשל ואם אתם רוצים לאכול אותה שהיא חמה ולא קרירה ודביקה כדאי להרתיח אותה מבעוד מועד בסיר מתאים. לרוטב הפסטו מומלץ להרתיח פסטה מסוג פטוצ'יני אך זה עניין של טעם ויש כאלו שגם אוכלים ניוקי או פנה.
  • במחבת גדולה דיו לכל קופסת הרוטב מטגנים את הרוטב יחד עם שמן זית עד שיש מרקם אחיד ומעט חלק ודליל יותר. אחרי הרתיחה חשוב להמשיך לבשל באש נמוכה.
  • אם אתם רוצים להוסיף לרוטב הפסטו שלכם עוד הפתעות מומלץ גם להוסיף צנוברים וכך הרוטב שלכם וכל המנה תשודרג פלאים.
  • ניתן להוסיף עוד תיבול לרוטב הפסטו אך מומלץ לפני כן לטעום, כמובן אחרי שקיררתם ורק אז להוסיף בעדינות. חשוב לזכור שהטעם של רוטב הפסטו חזק מאוד.

הצעות הגשה

אחרי שרוטב הפסטו מתחמם, מה שאמור לקחת לאחר הרתיחה לכל היותר 3 דקות, אפשר להעביר אותו לכלי קיבול אחר או להגיש אותו יחד עם המחבת לפי ההעדפה שלכם. יש כאלו שבוחרים לשפוך אותו על כל הפסטה ביחד בקערה גדולה או על כל צלחת בנפרד.

המתכון באדיבות פיצה פרגו