You are currently viewing מתכון נפלא לכדורי שוקולד

מתכון נפלא לכדורי שוקולד

הקינוחים הפופולאריים ביותר במדינה הקטנה והמיוחדת שלנו הם לא ממש קינוחים שאפשר להגיד עליהם שהם ישראליים. בין אם מדובר בקינוחים המזרחיים יותר, כמו בקלאוות, כנאפה או מלבי, ובין אם מדובר בקינוחים המגוונים המאפיינים יותר את ארצות אירופה – קרם ברולה, קרם בוואריה, עוגות שונות וקינוחים אחרים – קשה לאפיין קינוח שעליו ניתן להגיד בלב שלם "ישראלי". ובכן, במחשב שנייה ישנו קינוח אחד, שכל אחד מאתנו מכיר ואוהב מגיל ילדות, ולא נס לחו גם כאשר אנחנו מתבגרים, הוא כדורי שוקולד. כדורי השוקולד, שמבוססים באופן כללי על שוקולד, ביסקוויטים, קישוטים ומצרכים בסיסיים נוספים – הם קינוחים פופולאריים בקרב רובנו, והיתרון הגדול והמעניין שלהם הוא היכולת שלנו לשנות אותם לפי הטעם שלנו ולתת להם את הנגיעה האישית שלנו. צירפנו כאן מתכון אחד שכזה, לכדורי שוקולד בסיסיים למדי, עם טוויסט מבוגר ומעניין.

מתכון טעים במיוחד, עם טוויסט קטן ומעניין, לכדורי השוקולד שכולם אוהבים

  • מרכיבים עבור 20 מנות – 250 גרם ביסקוויטים, 90 גרם חמאה (רכה או קרה), חצי כוס (90 גרם למדייקים) סוכר, 2 כפות ברנדי, 3 כפות קקאו, חלב 3% שומן – כוס, קוקוס טחון, סוכריות או כל תוספת אחרת לקישוט.שוקולד
  • אופן הכנה – בתחילה, עלינו לפורר את הביסקוויטים בצורה יסודית. מי שאוהב לעבוד עם הילדים, יכול לתת להם לבצע את המשימה המהנה הזאת – אבל בשביל עבודה יסודית יש להשלים עם מעבד מזון בכל מקרה. לאחר מכן נמס את החמאה בקערה גדולה במיקרוגל, ונוסיף לקערת החמאה הגדולה סוכר, ברנדי, חלב וקקאו. נערבב עד קבלת מרקם אחיד, ורק לאחר מכן נוסיף לתערובת את הביסקוויטים המרוסקים. בשלב זה נערבב עד קבלת מסה אחידה. כעת, עלינו ליצור את הכדורים ולטבול כל כדור מוכן בתוך הקישוט האהוב עלינו והרצוי – ולאחר מכן יש לקרר את כל הכדורים במקרר עד מעט לפני ההגשה.

כדורי שוקולד הם קינוח שמאפשר לנו להיות יצירתיים – וכדאי לכם להיות יצירתיים

כאן, הטוויסט שניתן לכדורי השוקולד היה אלכוהולי באופן עדין. עוד אפשרויות יצירתיות קיימות – אתם רק צריכים לבחור את מה שמתאים לטעם ולרצון שלכם.