You are currently viewing מתכונים שילדים אוהבים

מתכונים שילדים אוהבים

גם הבשלנים הטובים ביותר בעולם בוודאי ניצבים בפני אתגר לא קטן כאשר הם צריכים להכין לילדים שלהם אוכל לראשונה. ילדים הם עם בררן, בוודאי בכל מה שנוגע לאוכל – והדבר יכול לגרום גם ללא מעט תסכול עבור הורים, שמשקיעים לא מעט בבישול לילדים שלהם, אך עם תוצאות דלות למדי. ובכן, אנחנו כאן בכדי לעזור, עם שני מתכונים לילדים קצרים ופשוטים.

2 מתכונים בטוחים שילדים אוהבים – שיאפשרו לכם להכין להם אוכל פשוט וטעים

  • אורז עם אטריות – מצרכים: 60 גרם אטריות דקות (כוס), כוס וחצי אורז לבן, 1 בצל בינוני מגורד דק, 1 שן שום כתושה, 2 וחצי כוסות מים רותחים, תיבול לפי הטעם. הכנה: מטגנים את האטריות בסיר עם 2 כפות שמן מחומם מראש, במשך 8-10 דקות עד אשר הן משחימות. להמשיך לערבב כל הזמן בכדי למנוע הדבקה. להוסיף את האורז, הבצל והשום, ולערבב כשתי דקות. לתבל לפי הטעם ולהוסיף מים רותחים. לערבב ולהביא לרתיחה על אש גבוהה. להנמיך את האש ולכסות את הסיר, לבשל 20 דקות, לכבות את האש ולהשאיר מכוסה 10 דקות.מתכונים לילדים
  • עוגיות שוקולד בננה – מצרכים: כוס קמח, חצי כפית אבקת סודה לשתייה, 2 כפיות שוקולית, 4 כפות סוכר, 5 כפות שמן, 20 גרם חמאה מומסת, בננה קטנה בשלה ומעוכה. פוטנציאלי: שוקולד צ'יפס. הכנה: לחמם תנור ל-180 מעלות ולרפד תבנית בנייר אפייה. לערבב בכף את כל החומרים בקערה לפי הסדר שנרשם במצרכים, על לקבלת מרקם בצקי רך ומעט דביק. ליצור כדורים ביד רטובה או עם כף, להניח על נייר האפייה ולשטח לעיגולים בקוטר 5 ס"מ. לפזר מעל שוקולד צ'יפס אם רוצים. להכניס לתנור ל-25 דקות, לחכות שיתקרר ולאכול.

אחת המשימות שלכם כהורים היא גם לפתוח את הילדים שלכם לטעמים חדשים

חוץ מהמתכונים האלה, שברור שהילדים שלכם יאהבו, עם הזמן תלמדו לפתוח את הילדים שלכם לטעמים חדשים ולפתח את האהבה שלהם לאוכל – ולבישול גם כן.