You are currently viewing מתכוני שוקולד – כמה זה פשוט וכמה זה בריא?

מתכוני שוקולד – כמה זה פשוט וכמה זה בריא?

שוקולד הוא אחד הדברים הטעימים ביותר וברוב הפעמים בהן תגיעו אל מסיבה או אל אירוע מסוים ותביאו עוגת שוקולד או כל קינוח אחר בו מעורב שוקולד, הקינוח שלכם יזכה להצלחה רבה. במאמר זה נספק לקוראים כל מיני מתכונים טעימים שמערבים שוקולד ויהפכו את ערבי האירוח שלכם לערבים מנצחים.

 

עוגות שוקולד שאי אפשר להפסיק לאכול

  • עוגות שוקולד מנצחות לילדים– אחת מהעוגות הטעימות ביותר ואלו שרוב הילדים והמבוגריםעוגת שוקולד אוהבים היא אותה עוגת שוקולד בסיסית שנקראת גם 'עוגה כושית'. עוגה זו עשויה ממרכיבים בסיסיים כמו למשל קמח, ביצים, שמן וקקאו ומצופה בשוקולד אמיתי אותו ממיסים במיקרוגל או על סיר עם אדים רותחים. אפיית העוגה היא על 170 מעלות. משך זמן האפייה הוא בין 25-30 דקות ולאחר מכן יש אפשרות לעטר את העוגה בכל מיני סוכריות צבעוניות, מרשמלו, קצפת צבעונית בה תוכלו ליצור כל מיני ציורים או לאיית את שמו של הילד שחוגג יום הולדת ועוד.
  • עוגת טורט שוקולד למבוגרים– אחת העוגות הטעימות והמרשימות ביותר בצורתן החיצונית היא עוגת הטורט שוקולד ואגוזים. כאן כל שצריך הוא לשמן תבנית אפייה ולכוון את התנור למאה ותשעים מעלות. להמיס את השוקולד יחד עם שלוש מאות גרמים של חמאה. לקחת קערה, לשפוך לתוכה שלוש מאות גרמים של סוכר לבן ושלושת רבעי כוס קקאו, לערבב עד קבלת צבע אחיד. לאחר מכן לשבור לתוך אותה קערה 6-8 ביצים ולהתחיל לערבב בקיפולים עדינים. לתוך התערובת הזו מוסיפים את השוקולד המומס, רבע כוס תפוזים וכוס אגוזים ומערבבים. את העיסה שופכים לתבנית ואופים חצי שעה עד ארבעים דקות. לאחר מכן מוציאים, מקררים ויוצקים על העוגה את השוקולד המומס ומקשטים. בנוסף, יש כל מיני מתכוני שוקולד של עוגות מיוחדות, כמו למשל פאי שוקולד, עוגת שיש, עוגת ביסקוויטים שוקולד ועוד.

 

עוגיות בראוניז שכל אחד אוהב

מתכון נפלא זה של עוגיות שוקולד מסוג בראוניז אמריקאיות מתאים לכל המשפחה. כאן מדובר על עוגייה שוקולדית מצוינת שנימוחה בפה, המתאימה גם למבוגרים וגם לילדים, לכל אירוע עליו אתם יכולים לחשוב, אם מדובר על אירוע בגן הילדים או קינוח שוקולדי לאירוע אליו אתם מגיעים, ונדרשים להגיע עם קינוח. כאן כל שצריך לעשות הוא לקחת קערה ולשפוך אליה כוס קמח, חצי כפית של אבקת אפייה, 2-3 ביצים, כוס סוכר, אגוזים מרוסקים גס וכף תמצית וניל.  בקערה אחרת יש להמיס את השוקולד עם המרגרינה בסיר. לאחר מכן יש לשפוך את תערובת השוקולד, הסוכר והמרגרינה אל תוך הקערה האחרת ולערבב עד קבלת תערובת אחידה. 140 מעלות בתנור ואפייה של 40-45 דקות יובילו לקינוח שוקולדי נפלא.

 

לסיכום, כיום יש אפשרות להיכנס אל אתר מתכוני קינוחי שוקולד וליהנות ממבחר גדול של מתכוני קינוחי שוקולד טעימים וקלים לאפייה.