You are currently viewing פתרונות הדברה טבעיים למטבח בלי לפגוע באוכל ובמוצרים

פתרונות הדברה טבעיים למטבח בלי לפגוע באוכל ובמוצרים

יש כמה טיפים בסיסיים שיאפשרו לכם לבצע הדברת מזיקים בקלות, ביעילות ובלי לפגוע באוכל ובמוצרים השונים במטבח. כל מה שאתם צריכים הוא מעט זמן פנוי ומעקב אחר התוצאות

המטרה של פתרונות הדברה טבעיים למטבח היא למנוע נזקים בלתי הפיכים והרעלה של המזון והמוצרים השונים. הדברה יעילה מן הסוג הזה יכולה להרחיק חרקים לצמיתות, לעזור בהתמודדות עם מעופפים וגם למנוע הופעת יונקים כמו עכברים וחולדות. הדברת מזיקים טבעית היא תהליך פשוט מכפי שנהוג לחשוב

דויטש הדברה נותנים לכם כמה טיפים שמתאימים לכל סוגי המטבחים:

140299731
הדברת מזיקים במטבח מבלי לפגוע באוכל

א. ניגוב השיש בחומץ – יש לכם במטבח משטח שיש שעליו מופיעים מדי פעם מקקים ויתושים? הפתרון הטוב ביותר הוא לנגב אותו מדי פעם בחומץ. הוסיפו מעט חומץ הדרים למים פושרים איתם אתם בדרך כלל שוטפים את הרצפה, נגבו את אדני החלונות במטבח והעבירו ניגוב גם על השיש. כך תוכלו להרחיק את המקקים לכמה שבועות לפחות ולהתגונן גם מפני יתושים, נמלים וחרקים אחרים.

ב. הרחקת זבובונים מפתחי הניקוז – שטפו את פתחי הניקוז ברצפה של המטבח עם מעט אקונומיקה. כך תוכלו להרחיק זבובונים ולהבטיח בישול נעים במטבח גם כאשר החלון פתוח.

ג. פזרו עלי דפנה בארונות – אחד הטיפים היעילים וגם המפתיעים ביותר הדברת מזיקים טבעית במטבח היא לפזר עלי דפנה בארונות. מקמו כמה עלי דפנה בתחתית של כל ארון והוסיפו אותם גם לקופסאות שיש בהם מזון, כמו צנצנת עוגיות, אורז או קטניות. עם זאת, זכרו שלעלים יש טעם מריר ולכן עליכם להחליף אותם אחת לתקופה מסוימת.

ד. מנטה להרחקת חולדות – חולדות לעולם לא יתקרבו למקום שיש בו ריח מנטה חריף. את הריח הזה תשיגו בעזרת טפטוף שמן מנטה יפני בפינות נסתרות בשיש, ליד הפח ובתוך הארונות. מי שרוצה להרחיק לכת יכול גם לפזר סוכריות מנטה במיקומים אסטרטגיים.

מתי מזמינים הדברת מזיקים מקצועית?

זכרו כי הפתרונות הטבעיים להדברת מזיקים הם בעלי תוקף מוגבל. אם תדעו לעקוב אחר התוצאות, להגיב בזמן ולמנוע מראש את הופעת המזיקים, תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה כאבי ראש. זכרו להזמין שירותי הדבקה מקצועיים אחת לחצי שנה עד שנה. במידה ומתחילים להופיע חרקים בתוך הארונות או לצוץ מתוך פתחי הקירות, סביר להניח שיש צורך בהדברה יסודית המבוססת על שימוש בחומרים כימיים. מטבח נטול חרקים דורש מאיתנו השקעה של זמן ומשאבים, אך זו בהחלט פעולה משתלמת. הדברת מזיקים במטבח מספקת פתרון טבעי עבור כל סוגי החרקים והיא יעילה גם בבתים עם ילדים וחיות מחמד.