You are currently viewing קייטרינג לחנוכה – עשו זאת בעצמכם

קייטרינג לחנוכה – עשו זאת בעצמכם

חג החנוכה הוא לא רק חג של מכבים וסופגניות. אמנם זהו חג שמתאפיין בשמן לזכר נס פך השמן, אבל כאשר אתם באים לארח אנשים לחג מומלץ שיהיו לכם עוד דברים על השולחן פרט לסופגניות ולביבות. קייטרינג לחנוכה זוהי אופציה נהדרת לאנשים שאין להם זמן להכנת ארוחה גדולה, אין רעיונות, או סתם בא להם לאכול אוכל טעים במחיר משתלם.

יתרונות הקייטרינג

  • מנות פופולריות – הקייטרינג מאפשר בחירה בין מנות פופולריות קלאסיות כמו שיש באירועים רבים: סלטים, מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים.
  • מנות קלות להכנה – הרבה מן המתכונים של הקייטרינג נעשים בצורה פשוטה וקלה, ובעצם אפשר לבקש מהקייטרינג את המתכון בסוף האירוע.
  • מנות מקוריות – לצד המנות הקלאסיות, קיימות גם המנות המקוריות. מנות אלו מתאימות לכל חג ולפי האופי שלו. בנוסף, המנות מגיעות מקושטות בהתאם לחג. לכן בחג החנוכה יהיו הרבה קישוטים של סביבונים, נרות וחנוכיות.
  • מנות בריאות – העובדה שמדובר במנות טעימות ובחג מלא בשמן, לא סותרת את העובדה שקיים מבחר גדול של מנות בריאות אותן ניתן לספק לאורחים, אף על פי רוח החג.

החוויה שבאירוח

הזמנת קייטרינג לחנוכה איננה מסתכמת במתן אוכל לאורחים בלבד. על ידי הזמנה מחברת הקייטרינג אתם צריכים לצפות להופעה חד פעמית. החברה שמה דגש על הפרטים הקטנים והמופע מתחיל מרגע ההזמנה. כבר כאשר אתם מזמינים את הקייטרינג אתם נוכחים לדעת באיזו קלות ונוחות ההזמנה מתבצעת.

בזמן ההגשה המלצרים מגיעים מחופשים לדמויות של תקופת המכבים, ופורסים על השולחן שלל תוספות וקישוטים המזכירים לכולם שחוגגים את חג החנוכה. גם הסיום מתבצע בצורה דרמטית ומהנה, אשר מסב הנאה לכלל האורחים

אחריות על האוכל

ההזמנה לאירוע מתבצעת לפי מספר האנשים, אך אם בסוף האירוע קיימות מנות שלא נגעו בהן, ניתן להזדכות מול חברת הקייטרינג. בנוסף אם יש בעיה באוכל או חוסר שביעות רצון של האנשים מהמנות, ניתן לבקש החלפה, וכבר בזמן האירוע יגיעו מנות אחרות. דבר זה מצריך תיאום מול חברת הקייטרינג, אך זה יכול להשתלם כדי שהאירוע באמת יצא איכותי כמו שרציתם.

לא רק חנוכה

חברות קייטרינג מספקות אוכל לשלל אירועים וחגים. לכל חג יש את האופי שלו ולכל חג מתאימים המאכלים שלו. לכן חברות קייטרינג מתאימות בין המאכלים לאירועים, על מנת לתת חוויה מושלמת לאורחים. לאכול פירות בט"ו בשבט, מצות מיוחדות בפסח, קינוחי גבינה ייחודיים בשבועות ועוד – כל חג והמנות שמייחדות אותו.

קייטרינג לחנוכה הוא קייטרינג כמו לכל אירוע משמעותי אחר בחיים. כדי לעשות אירוח מושלם לכם, למשפחה ולחברים שלכם, מומלץ להזמין מאכלים מקייטרינג. חברות הקייטרינג לא מספקות רק אוכל מעולה המתאים לאירוע ולאווירה, החברות הללו מספקות חוויה מושלמת.

כתיבת תגובה