You are currently viewing שאיבת בורות שומן למסעדות בתל אביב ע"י ביובית

שאיבת בורות שומן למסעדות בתל אביב ע"י ביובית

בעלי מסעדה בתל אביב? הקפידו לשאוב את בורות השומן של העסק

כל בעל של מסעדה או בית קפה באזור תל אביב צריך להקפיד לבצע שאיבה של בורות השומן של העסק אותו הוא מנהל. בורות השומן אמונים על איסוף הפסולת השומנים שאותו עסק מייצר, במטרה למנוע מצבים בלתי רצויים של סתימות במערכת הביוב העירונית. בורות השומן אמנם מפחיתים את הסיכוי להיווצרות סתימות בצנרת הביוב, אולם גם הם עלולים להיסתם במידה ולא מתחזקים אותם כראוי. האחריות על ביצוע שאיבת בורות השומן מוטלת על בעל העסק – וכל שעליו לעשות הוא ליצור קשר בהקדם עם חברה המפעילה ביובית בתל אביב.

כיצד מתבצעת שאיבת בורות שומן במסעדות בתל אביב?

  • השאיבה מתבצעת על ידי "ביובית" – בלשון המקצועית המכונה אשר אמונה על ביצוע שאיבת בורות השומן קרויה "ביובית". מכיוון שהמשאבה ממוקמת על גבי רכב הרי שהיא יכולה להגיע בקלות לכל אזור בו זקוקים לשירותיה של ביובית בתל אביב.
  • ריקון תכולת הבור אל מיכל האיסוף – על גבי הביובית מותקן מיכל לאיסוף השפכים והפסולת. הביובית יודעת לשאוב את כל השומן שהצטבר בבור ולרוקן אותו אל תוך מיכל איסוף זה, אשר כמובן מוגבל בנפח מסוים.
  • שטיפה וניקוי של בור השומן – מעבר לריקון הבור מהשומנים שהצטברו, ביובית בתל אביב צריכה להקפיד גם על ניקיון של בור השומן בעזרת שטיפה בלחץ. רק כך ניתן להסיר באופן מלא את כל שאריות השומנים אשר נוטים להצטבר על דפנות הבור.

לא מזניחים את ריקון הבורות – שואבים לפחות פעמיים בחודש

כדי להימנע ממצבים מצערים של היווצרות סתימות בבורות השומן, חשוב ביותר להקפיד על ביצוע שאיבת בורות שומן לפחות פעמיים בחודש. כמובן שכל בית עסק מכיר בצורה הטובה ביותר את קצב המילוי של בורות השומן אליהן הוא מזרים את השפכים שלו – אולם ככלל אצבע תדירות של פעם בשבועיים הנה תדירות מוצלחת לשאיבת הבורות. לאור הביקוש הרב לביצוע שאיבות על ידי ביובית בתל אביב מומלץ לנסות ולתאם את מועד השאיבה כמה שיותר זמן מראש.