You are currently viewing שלטים למסעדות

שלטים למסעדות

מסעדה איכותית לא יכולה להישאר מתחת למכ"ם – מסעדה איכותית צריכה שלט איכותי

מסעדה היא עסק שמגיעים אליו מתוך תשוקה. התשוקה לאוכל היא התשוקה שמניעה את עולם המסעדנות, והתשוקה לאוכל היא גם שגורמת לנו לרצות להשתפר ולחלוק עם הלקוחות שלנו את המומחיות הקולינרית שלנו. ואמנם, למרות שמדובר בעסק שמגיעים אליו מתוך תשוקה, בשורה התחתונה עדיין מדובר בעסק.

יותר מדי עסקים טובים בתחום הקולינריה סוגרים את שעריהם מדי שנה בשנה משום שהם לא מצליחים להטמיע בצורה הטובה ביותר שהם עסקים.

גם אם המנה הטובה ביותר מיוצרת אצלנו, כל עוד אף אחד לא יודע על זה אנחנו לא נוכל לחלוק אותה עם העולם ואנחנו נסגור את שערינו עד מהרה. לכן צריך להשקיע לא רק באוכל (גם אם בעיקר), אלא בשיווק, בשימור לקוחות ובפרטים המרכיבים את המסעדה וסביבתה, שאחד החשובים ביותר שבהם הוא כל מה שנוגע לשלטים עבור המסעדה שלנו. כעת נבין בדיוק את כל הדגשים הרלוונטיים עבור שילוט למסעדות.

תכנון נכון ויסודי ועל אגרת השילוט שכרוכה בהם

  • ראשית, נסו לחשוב על מסעדה טובה ואיכותית שבה אכלתם בחייכם, שלא היה לה איזשהו סוג של שילוט. לא הצלחתם? הגיוני. מסעדה לא יכולה להתקיים מבלי שהלקוחות שלה ידעו שהיא שם, ושלט איכותי שמצביע על המסעדה ומביע בצורה מעודנת ועם זאת ברורה על אופייה, הוא שלט שיכול לעודד בצורה משמעותית מאוד את המכירות שלנו וליצור עבורנו קהלים חדשים של לקוחות.משום כך אנחנו צריכים להשקיע את כלל המשאבים הרלוונטיים בצורה חד פעמית בשביל ליצור שלט איכותי שמביע את רוח המסעדה שלנו, ולתכנן בצורה קפדנית ואיכותית את מיקום תליית השלט הנ"ל ואת היחסיות בינו ובין המסעדה שלנו עצמה. כשאנחנו מתכננים שלטים למסעדה שלנו בצורה איכותית, אנחנו הופכים אותה לבולטת בשטח ומבטיחים שגם לקוחות מזדמנים שלא בהכרח הכירו אותה לא יוכלו לפספס את נוכחותה, וכך נוכל ליצור לקוחות קבועים חדשים עם ההשקעה המתמשכת שלנו באיכותו של האוכל – לעומת ההשקעה החד פעמית ביצירת שלט.
  • כמובן שההשקעה הכלכלית בשלט היא לא באמת חד פעמית, וישנה גם אגרת שילוט שעלינו לשלם בכל חודש או שנה. אגרת השילוט משתנה בגובהה בהתאם לעיר שבה אנחנו נמצאים והמיקום עצמו בתוך העיר, אפילו בהתאם לפרמטרים של גובה השילוט, כאשר על שלטים אלקטרוניים אנחנו נצטרך בדרך כלל לשלם סך שנתי ולא חודשי, שיהיה גבוה יותר משלט רגיל אך לא בצורה משמעותית.

אגרת השילוט ומחיר השלט 

בכל מקרה, אגרת שילוט לא תעלה לנו יותר מכמה מאות שקלים בכל חודש (או אלפים בודדים בשנה). הסכומים הללו מתבטלים מול הרווחים הגדולים ששלטים איכותיים מפיקים עבור מסעדה, אפילו רק ב"דיג" של לקוחות מזדמנים.